آنچه در این مقاله خواهید خواند:

فلومتر التراسونیک پرتابل 

فلومتر التراسونیک پرتابل  برای اندازه‌گیری جریان سیالات  مانند آب  ، نفت  ، گازوئیل  ، بنزین   و فلومتر التراسونیک پرتابل گاز برای اندازه گیری انواع گازها  مورد استفاده قرار میگیرد . 

با توجه به این که فلومتر پرتابل التراسونیک   دارای باطری داخلی میباشد و میتوان آن را به راحتی حمل کرد یکی از مزیت های خوب فلومتر پرتابل التراسونیک است . 

فلومتر التراسونیک پرتابل قابلیت اندازه گیری سایز لوله از 15 الی 6000 میلی متر را دارد.

فلومتر پرتابل التراسونیک قابل نصب روی انواع لوله با هر نوع جنسی را دارا می‌باشد.

فلومتر التراسونیک پرتابل  از محدوده وسیعی از سیالات و گازها را به راحتی اندازه گیری می کند.

در توصیف فلومتر پرتابل التراسونیک دو ویژگی جالب وجود دارد. ابتدا با روش اولتراسونیک  شرایط اندازه گیری سرعت جریان سیال را به ما می دهد. از طرف فلومتر التراسونیک پرتابل به صورت پرتابل و قابل حمل طراحی می شود و این یعنی شما در هر موقعیتی می توانید سیال را اندازه گیری کنید و هیچ محدودیتی را از نظر مکان اندازه گیری ندارید..

نحوه عملکرد فلومتر پرتابل التراسونیک 

از فلومتر التراسونیک پرتابل برای اندازه گیری شدت جریان سیال استفاده می شود فلومتر التراسونیک پرتابل یک محصول محبوب میباشد. در وهله اول طراحی خاص فلومتر التراسونیک پرتابل باعث می شود که برای نصب آن نیازی به تغییر در سیستم لوله کشی نباشد و شما به طور مستقیم می توانید دبی سنج التراسونیک پرتابل را در هر قسمتی از لوله نصب کنید. این ویژگی جالب برای پیشرفت هایی است که با سیالات تحت فشار قرار می گیرند و کارشان فوق العاده است و شما بدون محدودیت می توانید از فلومتر التراسونیک پرتابل برای همه لوله ها استفاده کنید.

موضوع مهمتر این است که سرعت جریان سیال بر تحلیل سرعت رفت و برگشت اولتراسونیک در سیال به دست می‌آید. فلومتر التراسونیک پرتابل از طریق سنسور ها دو موج به داخل یا جریان سیال ارسال می‌کند که یکی از آن‌ها جریان موافق سیال و دیگری مخالف جریان است. تفاوت بین زمان این میزان و رسیدن به آن‌ها با توجه به معیارهای اصلی اندازه‌گیری در نظر گرفته می‌شود.  .

تجهیزات و بخش‌های تشکیل‌دهنده فلومتر پرتابل التراسونیک 

بسته به نوع ساخت و طراحی توسط شرکت سازنده، ممکن است فلومترالتراسونیک پرتابل  از قسمت‌های ایجاد شده باشد. اما به صورت کلی تمام فلومترهای التراسونیک قابل حمل دارای تجهیزات و بخش‌های زیر می‌باشند:

  • دستگاه نمایشگر
  •  سنسور یا حسگر فلومتر التراسونیک پرتابل 
  • کابل ارتباط سنسور با نمایشگر
  • کابل نمایش ارتباط گر با کامپیوتر و لپتاپ
  • ضخامت سنج
  • کیف حمل فلومترالتراسونیک پرتابل
  • متر

فلومترالتراسونیک پرتابل چه کاربردی دارد

  فلومتر پرتابل التراسونیک به دلیل عدم محدودیت در استفاده می‌توان در صنایع خاص و عمومی استفاده کرد. بفلومتر التراسونیک پرتابل را می توان برای انواع سیالات و گازها استفاده نمود. .

کاربرد فلومتر التراسونیک پرتابل می توان به صنایع مهم مانند صنایع پتروشیمی و زیر مجموعه آن (به طور مثال صنعت نفت و گاز) اشاره کرد. این دستگاه در صنایع آب ، آب و فاضلاب  نقش مهمی در سنجش دبی مصرفی دارد. همچنین فلومتر پرتابل التراسونیک معمولاً در صنایع مواد غذایی و آشامیدنی نیز برای اندازه گیری موارد وروردی و حروجی خطوط ایفای نقش می‌کند.

در مورد فلومتر پرتابل التراسونیک  اول باید به متحرک بودن و قابل حمل بودن آن اشاره کنیم. اندازه کوچک و طراحی خاص این جریان سنج به شما اجازه می دهد که در هر موقعیتی و برای هر کدام از پروژه های خود آن را انجام دهید.

را همراه خود داشته باشید. بنابراین در هر موقعیتی که شما نیاز به سرعت گرفتن جریان سیال دارید، می توانید اندازه گیری را برای شما فراهم کنید و این کار را به راحتی انجام دهید.

مزیت جالب توجه دیگری که برای دبی سنج التراسونیک پرتابل وجود دارد این است که برای سیالات فشار و برخی از سیالات خاص ممکن است انتخاب شوند. در واقع شما فلومتر پرتابل التراسونیک را بدون تغییر در سیستم لوله کشی نصب کنید و به همین دلیل جریانی که در حال عبور است، هیچ تغییر وضعیتی را نمی توانید تجربه کنید، به شما کمک کند که جریان سیال را با بالاترین میزان ممکن اندازه گیری کنید. کنید.

فلومتر پرتابل التراسونیک بدون تماس با سیال به شما میزان دبی عبوری، سرعت سیال، میزان مصرف کل، میزان آب رفت و برگشت را نشان می‌دهد.

راهنمای خرید فلومتر التراسونیک پرتابل :

 دستگاه فلومتر التراسونیک پرتابل اندازه گیری دبی سیال است که می‌توان بدون محدودیت از سایز 15 میلی‌متر الی 6000 میلی‌متر را اندازه‌گیری کرد.

فاکتورهای تأثیرگذار در عملکرد دستگاه شامل کاری و فشار کاری می‌شوند. در شرکت‌ها در کاتالوگ فلومتر التراسونیک پرتابل در محدوده مکانی آن اطلاع می‌دهند که از 30 درجه تا 10 سانتی‌گراد منفی را پوشش می‌دهد.

 یکی دیگر از مزایا فلومتر التراسونیک پرتابل باطری داخلی آن است که شما می توانید در زمان راحتی با یک بار شارژ مدت زمان قابل توجهی از فلومتر پرتابل التراسونیک استفاده کنید. فلومتر پرتابل التراسونیک را می‌توان برای اندازه‌گیری سیالات و گازها بر روی انواع جنس لوله‌ مورد استفاده قرار داد.

دقت اندازه گیری فلومتر التراسونیک پرتابل 1 درصد می باشد . در فلومتر التراسونیک پرتابل می‌توان اطلاعات لوله ، تنظیمات ، میزان سنجش خطوط را در حافظه دستگاه برای تجزیه و تحلیل ذخیره کرد.

قیمت فلومتر پرتابل التراسونیک (دبی سنج التراسونیک پرتابل):

قیمت فلومتر پرتابل التراسونیک به خاطر تنوع انواع برندهای محتلف در دنیا متفاوت میباشد . آپشن های متفاوت  در فلومتر پرتابل التراسونیک یکی دیگر از المان‌هایی است که باعث تفاوت قیمت فلومتر التراسونیک پرتابل می‌شود. اکثر فلومتر پرتابل التراسونیک دارای سنسورهایی برای اندازه گیری لوله های مختلف می باشد که باعث تفاوت قیمت فلومتر التراسونیک پرتابل می شود. یکی دیگر از تفاوت قیمت فلومتر التراسونیک پرتابل امکانات جانبی دستگاهی که شامل (ورودی و خروجی دستگاه، دیتالاگر جهت ذخیره سازی اطلاعات، پرینتر و غیره) می باشد.

کلمات کلیدی:
فلومتر التراسونیک , دبی سنج الکترومغناطیسی , دبی سنجی آب , سنسور فلومتر التراسونیک , فلومتر آب , فلومتر التراسونیک پرتابل گاز , فلومتر التراسونیک داپلر , دبی سنج التراسونیک , فلومتر التراسونیک پرتابل , فلومتر التراسونیک گاز , فلومتر الکترومغناطیسی, فلومتر پرتابل , دبی سنجی سیالات, دبی سنجی گاز , فلومتر پرتابل التراسونیک , فلومتر پرتابل التراسونیک گاز , فلومتر داپلر , فلومتر کانال باز , قیمت فلومتر , قیمت فلومتر التراسونیک پرتابل , فلومتر پرتابل آب , قیمت فلومتر الکترومغناطیسی , قیمت فلومتر التراسونیک  فلومتر پرتابل التراسونیک آب   دبی سنج پرتابل